سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوانسازی پوست در کرج

جوانسازی پوست در کرج

جوانسازی پوست اولین مرحله برای رفع چین‌ و چروک و آسیب‌های پوستی است و زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود که برای درمان باید بتوان تا حدی چروک‌ها را پر کرد. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌ توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به‌ وجود‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است.

برای حفظ جوانی و شادابی پوست، دو راه کلی وجود دارد و جز این دو هم راهی نیست.

    از پوست خود مراقبت کنید و پیری را به تعویق بیندازید. (پیشگیری)

    با استفاده از روش‌های درمانی، نشانه‌های پیری را درمان کنید. (درمان)

امروزه جوانسازی پوست در کرج با لیزر یکی از تکنیک های پرطرفدار نزد مردم به ویژه خانمها است. لیزر پوست در اصل تلنگری به سلول‌ها است تا آن‌ها را وادار به کلاژن‌ سازی کند. در استفاده از این روش که می تواند یکی از بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست باشد علاوه بر پرداخت هزینه و قیمت جهت جوانسازی پوست خود عمل باید طی این دوره از درمان‌های پایه‌ای اضافی مانند استفاده از انواع کرم‌ها هم کمک گرفت.

اکثر افراد نگران چین و چروک های پوست خود به دلیل افزایش سن هستند روش های زیادی برای حل این مسئله وجود دارد از قبیل لایه برداری شیمیایی, میکرودرم, لیزر و… اما یکی از بهترین روش های موجود برای افراد که اولین بار استفاده شد هایفوتراپی میباشد که در سال 2009 مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفت. به کمک هایفوتراپی یا هایفو که روش خارق العاده ایست که باعث سفت شدن پوست میشود و میتوان با کمک امواج و فرکانس های بالا به جوانسازی پوست دست یافت.

تزریق ژل

 

که از دیگر روشهای جوانسازی میتوان به جوانسازی پوست در کرج به روش ژل اشاره کرد که اگر افراد از ژل‌ های طبیعی‌ تر مانند کلاژن‌ و اسید هیالورونیک به جای ژل پلی‌آکریل آمید یا اینترفال استفاده کنند هم از نظر هزینه تقریباً با مزوتراپی برابر است و نکته مهم در این روش این اسن که در این نوع درمان‌ها فقط نقاط خاصی مانند خط لبخند (خط نازولبیال) پر شده است، در حالی ‌که در مزوتراپی کل صورت (پیشانی، دور چشم، خط لبخند، کنار چانه و غیره) پوشش داده می‌شود و به دلیل این همگونی نتیجه بهتری از تزریق به دست می‌آید. در ضمن در مزوتراپی خود بدن برای رفع چروک‌ها فعال می‌شود اما در ژل‌ها با یک جلسه تزریق جای چروک با ژل پر می‌شود.

و یا درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌ تری خواهند داشت. به طور مثال برای فردی که به دلیل آکنه، پوستی نا‌صاف و پر از فرو رفتگی دارد، ابتدا از روش میکرودرمابرژین استفاده می‌شود و بعد از لایه‌برداری با تزریق دارو در مزودرم (لایه میانی پوست) مزوتراپی انجام می‌شود. مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده با روش میکرودرمابرژین برداشته می‌شوند.