سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزوتراپی در کرج

مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو در کرج برای رویش مو، جوانسازی پوست، از بین بردن لک و چربی رواج دارد. این روش درمانی علاوه بر قرمزی و التهاب ضرر خاصی ندارد فقط باید حتما توسط متخصص انجام شود.

مزوتراپی (Mesotherapy) به فرآیندی گفته می شود که انواع ویتامین ها، مواد معدنی، مواد مغذی، کوآنزیم ها و ... از طریق تزریق به لایه زیر پوست سر وارد بدن می شود که در ابتدا کمبود های ویتامین را به بدن رسانده و سپس باعث تنظیم نقص در هورمون ها می شود.

مزوتراپی مو با توجه به بررسی ها و با توجه به شرایط فرد تجویز می شود. به عبارتی دیگر مزوتراپی کوکتل هایی می باشد که به شکل ریز تزریق هایی تشکیل شده که طی آن نواقص و کمبود هایی که نتیجه آن ریزش مو بوده جبران می شود. این روش تقریبا بدون درد بوده و برای بسیاری از افراد تاکنون به خوبی نتیجه داده است.

 

    مشاهده این مطلب : کوکتل مزوتراپی و بهترین برند کوکتل مزوتراپی

 

مزوتراپی به زبان ساده تکنیک تزریق مکرر دارو با مقدار بسیار کم در انواع لایه‌های پوست است. بدین طریق می‌توان با تزریق، نتایج درمانی مختلفی را به دست آورد.

از آنجایی‌ که پوست، عضله، غضروف، استخوان و بافت‌های نرم بدن از لایه مزودرم (میانی) منشأ گرفته‌اند این روش می‌تواند برای درمان بیماری‌های مربوط به این قسمت‌ها مفید باشد.

مزوتراپی مو در کرج

برای اولین بار پزشکی فرانسوی در سال 1952 در اطراف گوش بیمار ناشنوایی داروی پروکائین را تزریق نمود و بیمار بعد از مدتی بهبود یافت. در سال 1958 این کار به‌اصطلاح مزوتراپی نام گرفت و پزشکان متعدد فرانسوی از این روش در بیماران مختلف استفاده کردند. به‌مرور این روش در سایر نقاط جهان نیز مورد استفاده قرار گرفت و پزشکان با بررسی این روش و کسب تجربه در مورد سایر بیماری‌ها نتایج مختلفی را گزارش کردند.

درنهایت در سال 2005 این تکنیک به همه کشورها معرفی گردید و مورد استفاده قرار گرفت به‌طوری‌که در حال حاضر ازاین روش برای رفع انواع مشکلات می‌توان استفاده نمود.

 

    مشاهده این مطلب را از دست ندهید : جشنواره تابستانه سامان اسکین

 

از این روش برای مقاصد مختلف استفاده می‌شود برای مثال: درمان بیماری‌های موضعی مختلف، دسترسی سریع و مستقیم به موضع هدف برای درمان فوری، استفاده از مقادیر کم دارو برای درمان سریع‌تر بیماری‌هایی که به دز کم‌نیاز دارند به‌طوری‌که در تزریق بین یک‌دهم تا یک‌شصتم مقادیر خوراکی دارو مصرف شود، تزریق‌های پی‌درپی و مختلف به نقاط موردنظر که می‌توان حتی بین 100 تا 200 تزریق نیز در ناحیه صورت انجام داد.

مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی (mesotherapy) به فرآیندی گفته میشود که انواع ویتامین ها ، مواد معدنی ، مواد مغذی ، کوآنزیم و ... از طریق تزریق به لایه زیر پوست سر وارد بدن شده . در ابتدا کمبود های ویتامین را به بدن رسانده و سپس باعث رفع مشکل در ناحیه تزریق شده میشود .

مزو مو :

مزوتراپی مو در کرج

اغلب افراد روزانه به طور متوسط 50 تا 100 تار موی سر خود را به طور طبیعی و به دلیل ریزش از دست میدهند ، اما این میزان از ریزش مو کاملا طبیعی است و نظر ظاهری هم به چشم نمی آیند .

از طرف دیگر بعضی افراد ممکن است دچار ریزش شدید موی سر یا لکه های طاسی یا کچلی شوند .

مزوتراپی مو در کرج

مزوی موی سر نتایج بسیار خوبی در درمان و ریزش مو حاصل می کند ، چون در این روش ، داروها مستقیما در محل ریشه مو و به مقدار لازم تزریق می شوند .

مزوتراپی نه تنها به توقف ریزش موی سر کمک میکند بلکه موجب رشد مجدد موهایی که فولیکول های آنها زنده ولی خوابیده اند میشود.

نتایج مزو مو :

بسیاری از بیماران بعد از شروع درمان نتایج مثبتی را تجربه میکنند ، با این حال سرعت تاثیر گذاری درمان به شدت ریزش مو و نحوه ی پاسخ بدن بیمار بستگی دارد.

مزوتراپی مو در کرج

زمان مشاهده ی نتایج درمان بین 2 تا 6 ماه ممکن است طول بکشد.

عوارض مزو مو :

مزوتراپی عوارض به خصوصی ندارد فقط ممکن است که منجر به کمی کبودی،درد ، ورم یا التهاب ناشی از ورود سوزن به پوست شود.